چشم انتظار
سه شنبه 3 آبان 1398برچسب:, :: 11:8 ::  نويسنده : تنها

 

بگذار به زیر قدمت زار بمیرم

ور کنی زنده دگر بار بمیرم

نادیدن تو رنج گرانی ست

مگذار در حسرت دیدار بمیرم

 



نظرات شما عزیزان:

سایان
ساعت9:37---19 فروردين 1392
سایان=http://parspa.net?q=regnuser&moref

حسن
ساعت9:42---28 آبان 1391
سلام خدمت مدير وبلاگ اميد وارم حالتان خوب باشد قبل از هر چيزي فرا رسيدن ماه محرم را به شما دوست عزيز تسليت مي گويم وبلاگ قشنگي داري از شما خواهش مندم كه اسم وبلاگ منو اگر خواستيد در داخل وبلاگتان قرار دهيد اگر باعث زحمت نيست اك خواستيد منو لينك كنيد با نام تجارت فناوري اقتصاد كشاورزي لينك كنيد و ادرسwww.hasan.pear.loxblog.comوبعد به وبلاگم بيا نظرتو بده تا منم بفهمم وشما را با افتخار فراوان لينك كنم بدرود

محمد
ساعت14:55---24 مهر 1391
خيلي وبلاگ خوشگليه انشالله هميشه موفق باشيد
به اميد ظهور اقا


فرشیدصالحی
ساعت12:02---24 مرداد 1391
سلام عزیزم خسته نباشی من وقتی وبت را دیدم
خیلی خوشحال شدم از خدا شادی دلتا میخوام
دوستت دارم برات تبادل لینک انجام میدم که همیشه تو قلبم باشی
موفق باشی عزیزم


رضا
ساعت9:58---15 مرداد 1391
سایت شما لینک شد با تشکر از این که وب مرا لینک کردین

پردیس
ساعت20:42---9 مرداد 1391
آمد رمضان و مقدمش بوسیدم



در رهگذرش طبق طبق گل چیدم



من با چه زبان شکر بگویم



که به چشم



یکبار دگر ماه خدا را دیدم



در یک یک این شبها محتاج



دعای خیرتان هستم


پردیس
ساعت20:40---9 مرداد 1391
آمد رمضان و مقدمش بوسیدم

در رهگذرش طبق طبق گل چیدم

من با چه زبان شکر بگویم

که به چشم

یکبار دگر ماه خدا را دیدم

در یک یک این شبها محتاج

دعای خیرتان هستم


نیلوفر
ساعت21:16---20 تير 1391
قالبت خیلی قشنگه

نیلوفر
ساعت21:15---20 تير 1391
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***____من آپم____________***
_***______مشتاق نیم نگاهی_***
__***_______هرچند گذرا____***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*


جواد
ساعت19:41---9 تير 1391
سلام دوست عزیز ممنون که به وبلاگ ام سر زدید واقعا بهتون تبریک میگم وبلاگ زیبا وپرمحتوایی دارید

صادق
ساعت12:34---19 بهمن 1390
تا کجا تیر غمت این دل زارم بدَرَد
/
روی بنما که رخت هوش ز عقلم ببرد
/
روز و شب این دل من سخت پریشان تو است

/ هست گریان وین دو چشمم دگر آن سویم رفت





.
یامهدی
.


میثم
ساعت21:58---19 آذر 1390
سلام اومدم ..بایه مطلب جدید که دلتومیبره پیش عمه امام زمان با همنشین فقرا اگه دلت هواشونوکرد بیا منتظرقدمتم ..یاعلی..

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

ای کاش که یک دانه تسبیح تو بودم تا دست کشی بر سر سودا زده من (یا صاحب الزمان)
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان چشم انتظار و آدرس gole.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 115
تعداد نظرات : 91
تعداد آنلاین : 1

a href="http://zamenahoo.ir/" target="_blank">